ZŠ Tachov, Kostelní - Týden od 19.10. - 23.10. 2020

Všechny moc zdravím a vítám v novém týdnu.

Posílám nové úkoly, které jsem rozepsala na dny, ale můžete si je rozvrhnout, jak budte potřebovat. Práce, které jsem označila jako samostatné, nechte děti opravdu dělat samostatně, já jim je po návratu do školy oznámkuji.

Tak jdeme na to.

Pondělí 19.10.

ČJ: Vždy mají připravena písmenka

    - zopakujte básničky k písmenům, která jsme se učili ( každý den), ať je děti nezapomenou

    - ŽA str. 26 písmeno S - ve žlutém rámečku čtou S a říkají jestli je malé nebo velké, tiskací nebo psací

                                     - Básnička- naučit se

                                     - SAMOSTATNÁ PRÁCE: dají do kroužku všechna S v básničce

                                     - řada obrázků: říkají názv a určují, kde je S (na začátku, uvnitř nebo na konci)

                                     - řada písmen- čtou tam i zpět, pak na přeskáčku

                                     - SAMOSTATNÁ PRÁCE: dají do kroužku všechna S

                                     - zbytek stránky dělají SAMOSTATNĚ, u psaní S připomeňte, že píšeme shora dolů

- Diktát písmen a slabik: říkejte písmena (malé. velké), děti v diktovaném pořadí skládají do řady

                                    steně i slabiky (napřed si je nahlas rozloží, pak celou složí

 

MA: mají vždy číslice, znaménka, víčka nebo cokoli, na čem mohou znázorňovat (knoflíky, párátka...)

      trénujte správné psaní tvarů číslic na linkovaný papír (psaní na linky)

      - Uč. str.29/1 - přečtěte říkanku nahoře u výra

                          - děti přečtou příklad ve žlutém rámečku a znázorní takto: 3 - položí tři víčka, mezera,řeknou plus 1- položí jedno víčko, řeknou rovná se a víčka

                             shrnou dohromady, po jedné spočítají, kolik je celkem - tímto způsobem znázorňují příklady u všech cvičení

              str.29/2 - pozor, je to příklad OPAČNÝ (kolik vekých výrů a kolik malých), musí dodržet správné POŘADÍ

                          - znázorní na víčkách (mezery mezi hromádkami)

                          - pod hromádky položí číslice (1, 2)

                          - Kolik dohromady? - smíchají

                          - mezi čísla doplní +, pak = a číslici s výsledkem

                          - příklad napíší pod obrázek

Zbytek stránky podle zadání.

Poslední úkol dělají SAMOSTATNĚ, každý výsledek má svou barvu.

0
0
0
s2sdefault
powered by social2s
   
© ZŠ Kostelní

Přihlášení